Oops! We could not locate your form.
Soru 1 |
A | A |
B | B |
C | C |
D | D |
E | E |
Soru 2 |
A | II. III. IV. I. |
B | I. II. IV. III. |
C | II. IV. I. III. |
D | IV. II. I. III. |
E | I. III. II. IV. |
Soru 3 |
A | romanı yanlış bir anlayışla gerçeğin ta kendisi olarak düşünmek mümkün değildir. |
B | romanın düşsel yönünün olduğunu unutup onu bir devrin tarihi olarak görmek büyük bir hataya düşmektir. |
C | romanı sırf bir gerçeğin anlatımı ve bir tür itiraf olarak değerlendirmek yanlış bir düşüncenin ürünü olacaktır. |
D | romanı bir belgeden veya bilimsel bir bilgiden ibaret görmek söz konusu değildir. |
E | romanda hayali varlıkların ve olayların dışında bir şey anlatmak doğru olmayacaktır. |
Soru 4 |
A | I. |
B | II. |
C | III. |
D | IV. |
E | V. |
Soru 5 |
A | İkinci Yeniciler, Garipçiler'in aksine şiire soyutluğu ve anlam kapalılığını sokmuştur. |
B | Söz konusu güzellik duygusunun özelliği, bireyin varlığa ilişkin farklı beğeni algılarına sahip oluşuyla ilgilidir. |
C | Sanatçı, kimi kez de evrensel estetik unsurlarını yerel olandan ilham alarak eserine uygulamaya çalışır. |
D | Bu durum, şairin her zaman için kalabalıkların ortasında yalnız kalması sonucunu doğurmaz. |
E | Ortega Y. Gasset'in böylesi bir tespitte bulunması dil ve felsefe arasındaki ilişkinin anlaşılması noktasında bize bir ışık yakmaktadır. |
Soru 6 |
A | I. cümleyle II. cümle yer değiştirmeli |
B | II. cümle IV. den sonra gelmeli |
C | III. cümle ile IV. cümle yer değiştirmeli |
D | IV. cümle II. den önce gelmeli |
E | III. cümle parçadan çıkarılmalı |
Soru 7 |
A | I. cümleyle II. cümle yer değiştirmeli |
B | II. cümle III. den sonra gelmeli |
C | III. cümle ile IV. yer değiştirmeli |
D | V. cümle parçadan çıkarılmalı |
E | I. cümle V. den sonra gelmeli |
Soru 8 |
A | I. |
B | II. |
C | III. |
D | IV. |
E | V. |
← | Liste | → |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | Son |